uppdatering

I lördags var det dags för min och davves inflyttningsfest. Blev riktigt lyckat faktiskt! Trots en fullproppad lägga och dunkande musik så har inga grannar klagat, än! Kvällen fortsatte på olles efter 12slaget då alicia fyllde efterlängtade 18bast!! Grattis igen! Dagen efter var som dagenefter dagar brukar vara - städdagar, lata, lite deppiga. Kanske inte så konstigt när man lägger sig kl 5 och stiger upp en och en halv timme senare.

Har även fått reda på att jag lider av magkatarr?! Uppkommer pga av överflödig stress. Konstiga utslag dyker även upp här och var men försvinner lika fort. Mamma säger att mitt immunförsvar jobbar lite för hårt, innebär att så fort jag blir varm eller så fort jag äter något så säger kroppen ifrån - jag blir illamående och utslagen uppenbarar sig. har lidit av det i mer än en vecka nu så jag börjar bli en aning less.. hoppas allt är 100innan lördag för då sticker vi!!! ÅREEEEE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0