stoomachache

Fredags var det planerat att vi skulle ha s.k åre"planering" - slutade med pizza och hockey. Dessutom så lyckades jag somna när dom andra väl började planera packning.. Smaka av marielles kladdkaka fick man inte heller för magen sa "NEJ!!, jag är redan full med mat!! Jag rymmer inge mer!!" - visade sig att det var någon slags sjukdom så jag har legat hemma hela helgen med krampande mage och allt dedär.

Det enda förutom "planering" jag hann med i helgen var att fira bror på 30års dagen(grattis igen!) med familj+bowling, köra bil och sova. Idag börjar vi 13.15, så jag vet inte vad jag ska göra, kanske lunch!

lånade en bild av lisa♥, vilket jag är ganska bra på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0