KÖÖRKOORT!!!

efter 93 842 timmars pluggande, flertal körlektioner, svett, tårar och panik är det äntligen över! Körkortet är i min hand!! Eller.. inte riktigt än, nu har jag ett sk. körkortsintygspapper - men ingen fara råder, jag kan lika väl köra på det! Funderar typ på att inte hämta ut körkortet när det väll är klart eftersom att fotomaskinen var elak och fotade när jag inte ens var beredd. Man må väll få välja själv när den ska börja räkna ner!? ajja ska hålla humöret uppe, om 10 år får jag ju ta en ny bild!!

for till skolan efter glädjebeskedet, kortdag och sedan skjuts till stan av vår andra chafför, fröken lisa nilsson som tog körkortet den 1/3-2011!!♥ Vi har nu officiellt 3 förare mot åre!! Resten av dagen har jag ringt, pappa började tjoaa högljutt och ropade så det ekade över hela brinken tills jag hörde flertal grattis i bakgrunden, gullepappa♥ Sen har jag bara kört omkring överallt i lilla mitzan/mitzy med david i passagerarsätet, kändes bra! Nu ska vi fira med gottekött och köpespotatisgratäng med bearnaisesås! Klistrade framför hockeyn blir vi också.

btw. var aldrig sjuk igår, ville bara inte att mina snokande mates skulle få reda på att jag egentligen skulle göraprov+uppkörning(a) lite flagga på dehär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0