det e en vanlig dag

Måste börja inlägget med att säga att vi har världens bästa schema! sovmorgon till 12.10 måndagar och sovmorgon till 11.45 på tisdagar! Senaste dagen är 15.35 och vi slutar kring 1 på fredagar!! Kanske överlever jag vårterminen iallafall.

Nu sitter jag och försöker komma igång med skolarbeten men det går inge vidare, masterchef lockar mer.
btw imorgon har jag och davvan 6 månader, i övermorgon fyller jag 18(!!!) och på fredag blir det utgång! Till råga på allt så har vi lyckats få tag i en lägenhet i stan och vi flyttar in den 1 mars! Kunde inte vara så mycket gladare just nu!


(jusstja jag snabbtatatuerade mig igår, finva?!??)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0