18!!!

Tänkte börja detta intressanta inlägg med att tacka för alla gratulationer och hela torsdan! Hade en kanonfödelsedag som började med frukost och paket på sängen med david ♥ Senare drog jag iväg till skolan där jag bla fick skämmas när sara klämt ur sig "asså linnea, martina fyller ju 18 idag så vi måste ju sjunga!". tack sara, mkt trevligt och akward var det! haha nae men ni är bäst tjejer och devet ni!

Efter skolan blev de mys med mammpapp, syster m.barn och bror med familj och davve såklart! Mamma bjöd på två superpajer och sen avslutades allt med mer paket och schwarzwaldtårta götttt! till råga på allt så firade ju jag och david ett halvår i onsdags, sjukt fort går det! När jag kom hem från skolan så överraskade david mig med champange och gomiddag♥

Nu sitter jag i lägenheten helt färdig trots att jag börjar 12.10. så går det när man måste till läkaren halv 9 på morgonen.. fick lite bad news men det löser sig nog.

nu ska jag göra lite mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0